تبلیغات
وبلاگ تخصصی امنیت، شبکه، کامپیوتر و فناوری اطلاعات شرکت ایمن رایان پارسی فردا - فرآیند اخذ گواهی رتبه‌بندی و احرازصلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی (فناوری اطلاعات)
پنجشنبه 1389/03/6  08:11 ق.ظ    ویرایش: - -

فرآیند اخذ گواهی رتبه‌بندی و احرازصلاحیت شرکت‌های انفورماتیکی (فناوری اطلاعات)

بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان رتبه‌بندی و احراز صلاحیت می‌رساند برای انجام این کار می‌بایست مراحل زیر  طی شود:
1- درخواست نام کاربری و گذرواژه
 

·         مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی شورای عالی انفورماتیک کشور به نشانی www.shci.ir و انتخاب بخش "تقاضای گذرواژه از سیستم" 

·         تکمیل فیلدهای اطلاعاتی لازم 

·         بارگذاری مستندات 

·         دریافت نام کاربری و گذرواژه ظرف مدت حداکثر 24 ساعت از طریق پست الکترونیکی شرکت

       * مدارک لازم برای این بخش : 

·         اسکن روزنامه رسمی تأسیس شرکت (در صورتی که نام یا نوع شرکت نسبت به روز تأسیس تغییر کرده باشد لازم است اسکن روزنامه رسمی تغییر نام شرکت یا روزنامه رسمی تغییر نوع شرکت نیز بارگذاری گردد)

2- تشکیل پرونده الکترونیکی با استفاده از نام کاربری و گذرواژه

·         مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی شورای عالی انفورماتیک کشور به نشانی www.shci.ir و انتخاب بخش "ورود به سیستم رتبه‌بندی"

·         تکمیل فرم‌های اطلاعاتی (شامل: اطلاعات عمومی، سهامداران و پرسنل، فرم پرسشنامه، فعالیت‌های خوداظهاری) 

·         بارگذاری مدارک

 

* فهرست مدارک الکترونیکی مورد نیاز برای بارگذاری:

 

- فایل اسکن شده روزنامه رسمی تأسیس شرکت
-
فایل اسکن شده روزنامه رسمی تغییر موضوع فعالیت شرکت (در صورت وجود(
-
فایل اسکن شده روزنامه رسمی تغییر نام شرکت (در صورت وجود(
-
فایل اسکن شده روزنامه رسمی تغییر مدیرعامل شرکت (در صورت وجود(
-
فایل اسکن شده مدرک تحصیلی مدیرعامل
-
فایل اسکن شده مدرک تحصیلی کارشناس اول
-
فایل اسکن شده مدرک تحصیلی کارشناس دوم
-
فایل اسکن شده سه لیست بیمه اخیر و جدید شرکت
-
فایل اسکن شده فیش‌های پرداختی سه لیست بیمه مذکور
-
فایل اسکن شده صفحات 1 و 3 و 7 و 15 اظهارنامه مالیاتی سال قبل
-
فایل اسکن شده برگ قطعی یا تشخیص مالیات سال مالی دو سال قبل

3- ارجاع پرونده الکترونیکی تکمیل شده به کارتابل الکترونیکی دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور

به این منظور کافیست دکمه پایان کار و ارجاع به دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک را در پایان کار فشار دهید.
4- ارسال فیزیکی مدارک مورد نیاز به دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور

·         نامه درخواست منضم به مدارک ذیل :

 

 

*تصویر اظهارنامه مالیاتی سال ............ 13 و تصویر برگ قطعی یا تشخیص مالیات سال .........13 که توسط ممیز دارایی مربوطه رونوشت برابر اصل شده است.
*
تصویر لیست‌های بیمه 12 ماه سال ........... 13(برای شرکت‌های جدیدالتأسیس که فاقد اظهارنامه مالیاتی می‌باشند(
*
تعهدنامه رعایت قوانین
*
تعهدنامه برای ارائه روزنامه رسمی اصلاح موضوع فعالیت شرکت )برای شرکت‌هایی که با نظر دبیرخانه شورا موضوع فعالیت خود را می‌باید تغییر دهند( و صورتجلسه اصلاح موضوع فعالیت شرکت و رسید اداره ثبت شرکت‌ها
*
تعهدنامه برای ارائه لیست‌های بیمه ماه‌های بعد )برای شرکت‌های جدیدالتأسیس(
*
برچسب آدرس حاوی نام و نشانی و کد پستی 10 رقمی شرکت


توجه: مدارک فوق می‌بایست به نشانی (تهران- پایین‌تر از میدان سپاه- نرسیده به میدان بهارستان- معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس ‌جمهور
دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک کشور) ارسال گردد.

5- پی‌گیری و رفع نواقص پرونده

مراجعه به کارتابل الکترونیکی شرکت با استفاده از نام کاربری وگذرواژه

مراجعه به بخش "در دست اقدام" و رفع نواقص پرونده طبق موارد ذکر شده در پرونده الکترونیکی شرکت
6- دریافت گواهی رتبه‌بندی

پس از انجام کامل و دقیق مراحل فوق، گواهی رتبه‌بندی شرکت صادر و به آدرس شرکت پست خواهد شد. ضمناً مراتب همزمان از طریق پست الکترونیکی به شرکت اطلاع داده خواهد شد.

  


مرجع:وب اسیت شورای عالی انفورماتیک

   


نظرات()   

وبلاگ تخصصی امنیت، شبکه، کامپیوتر و فناوری اطلاعات شرکت ایمن رایان پارسی فردا

ایمن رایان پارسی فردا، تکنولوژی و فراتر از آن